Alle felter, som er oprettet i WinKAS-systemet, kan via
portalen defineres på en eller flere sider og derved benyttes
som en formular. Hvis der også er oprettet filfelter i systemet,
åbnes der op for muligheden for at kunne overføre filer som
fx regnskaber og diverse bilag.
Siderne kan som resten af portalen designes efter eget
ønske, og hjælpetekster kan indsættes pr. felt, således at
foreningen får den bedst mulige oplevelse og hjælp.
Indrapporteringsformularerne har en kladde funktion, således
at foreningerne ved udfyldelse kan gemme en kladde og
vende tilbage, når resten af informationen haves. Desuden
har formularerne en historik funktion, således at foreningerne
kan præsenteres for sidste års tal etc.
Systemet indeholder en foreningsliste, som kan
præsenteres på portalen. Som udgangspunkt vises
oplysninger på alle foreninger i WinKAS-systemet.
Kommunen har derudover selv mulighed for at bestemme
hvilken type foreninger og hvilke oplysninger, som skal
udstilles på portalen.
Den enkelte forening har mulighed for at logge ind på
portalen og foretage følgende:
- Lave uddybende beskrivelser
- Link til hjemmeside
- Tilføje foreningstype
- Indsætte billeder
- Angive informationer om nøglepersoner og
kontaktoplysninger
- Foreningslisten indeholder en avanceret søgefunktion,
som på tværs af oplysninger angivet af kommune og
forening kan søge de aktuelle foreninger frem for
brugeren.
Listen og foreningsbeskrivelserne kan designes efter eget
ønske.
Al servicepersonale, som er tilknyttet en lokation eller en ressource, har mulighed for at logge ind via en
speciel serviceadgang, hvor der er forskellige muligheder alt efter rettigheder.
Der findes to typer rettigheder:
• Serviceadministrator
• Servicemedarbejder
En servicemedarbejder har mulighed for at logge ind og se sine tilknyttede ressourcer, og hvilke
aktiviteter der foregår dagligt og periodevis. Servicemedarbejderen har desuden mulighed for at se
detaljer omkring bookingen, således at denne kan forberede eventuelle ekstraudstyr
inden aktiviteten starter.
En serviceadministrator har samme rettigheder som servicemedarbejderen, men kan desuden annullere
aktiviteter, hvis der opstår situationer, som gør at en aktivitet ikke kan gennemføres. Ved en annullering
udsendes automatisk aflysningsmails.
Via portalen kan nye brugere oprette sig og efter en godkendelse fra kommune få adgang til
ovenstående delsystemer.
Når en forening er oprettet og vil logge ind første gang, skal foreningen benytte de tilsendte login
informationer. Ved første login vil systemet bede om MitID-informationer, som skal indtastes, hvorefter
foreningen tilknyttes et PID. Herefter skal foreningen for at identificere sig altid logge ind med MitID.
Som tidligere beskrevet kan der tilknyttes personer fra foreningen med forskellige roller. Disse kan også
valideres med MitID.
Vi investerer et væsentligt antal konsulenttimer på import og konvertering af data, opsætning af tilskud og opsætning af portal efter jeres ønske. Vi holder statusmøder hver 14. dag gennem hele implementeringsperioden.
Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Uanset størrelsen på udfordringerne, er vi altid klar til at vejlede jer og finde hurtige og effektive løsninger, så I kan arbejde problemfrit i systemet. Vores supporttjeneste er uden ekstra omkostninger.