Vi holder jer i hånden under hele
implementeringsforløbet
opsætning af portal efter jeres ønske. Vi holder statusmøder hver 14. dag gennem hele
implementeringsperioden
"Vi dedikerer betydelig tid til at hjælpe vores kunder og sikre, at systemet fungerer optimalt både nu og i fremtiden. Vi mener ikke, at implementeringsprocessen bør undervurderes, da grundig implementering er afgørende for enhver pålidelig IT-løsning, der har en bred vifte af funktioner og er i stand til at håndtere store mængder data."
- Johnny Svensson, Supportchef
Når man skifter til et nyt IT-system, skal eksisterende data fra det gamle system overføres til det nye. Teknisk ekspertise er afgørende i denne fase af implementeringsforløbet.
Vi optimerer og konverterer data fra både Foreningskartoteket og Bookingsystemet. Vi tilføjer ekstra felter og foretager alle nødvendige tilpasninger i jeres nye foreningskartotek og bookingsystem for at sikre en optimal implementering.
I samarbejdet med jer fastlægger vi omfanget af tilskuds- og puljeansøgningssystemet. Vi undersøger blandt andet de data og funktioner, I arbejder med, samt hvordan systemet skal se ud for sagsbehandlere og ansøgere (foreninger).
WinKAS Onlineportal er et CMS system, som er designet til at eksponere informationer fra WinKAS kommuneløsning samt interagere med forskellige brugergrupper. Derudover fungerer systemet som dataindsamling, da flere dele af systemet kan benyttes som en formular, som efter udfyldelse sendes tilbage til WinKAS Pro-systemet til videre behandling.
I implementeringsprocessen hjælper vi med opsætningen af portal - så I får et CMS-system, hvor det er muligt at ændre/definere designet af portalen og få systemet til at fungere som en del af egen hjemmeside eller fungere som sin egen hjemmeside.
Portalen er delt op i to portaler:
• Forenings- og bookingportal
• Tilskudsportal
Forenings- og bookingportalen kan fås i flere layoutvarianter, medens tilskudsportalen kun kan fås i en standardløsning.
Vi afholder statusmøder hver 14. dag gennem hele implementeringsperioden for at sikre en effektiv overgang fra det gamle system til det nye. Vi tilbyder omfattende sparring, besvarer jeres spørgsmål og holder jer løbende opdateret om forløbet. Dette sikrer, at alle parter har en fælles forståelse af projektets status, fremskridt og udfordringer.
Vi investerer et væsentligt antal konsulenttimer på import og konvertering af data, opsætning af tilskud og opsætning af portal efter jeres ønske. Vi holder statusmøder hver 14. dag gennem hele implementeringsperioden.
Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Uanset størrelsen på udfordringerne, er vi altid klar til at vejlede jer og finde hurtige og effektive løsninger, så I kan arbejde problemfrit i systemet. Vores supporttjeneste er uden ekstra omkostninger.
Med over 30 års erfaring og en bemærkelsesværdig medarbejderstabilitet, hvor mange af vores udviklere og supportmedarbejdere har været hos os i over 10 år, er vi en virksomhed, du kan stole på.
Vores erfarne supportteam og softwareudviklere har en dybdegående forståelse af vores eget udviklede system samt vores kunder, deres behov og relevante lovmæssige krav.