1. Kommunen får en liste med børn i december/januar, som bliver indlæst i fritidspasmodulet.
2. Fritidspasmodulet sender et brev via e-boks/doc2mail til alle børnenes forældre/værger
3. Barnet tager så dette brev – eller bare fritidspasnummeret med til foreningen og giver det til kassereren.
4. Kassereren logger så ind på foreningsportalen og bruger fritidspasnummeret til at finde barnet.
5. Her vil portalen vise saldoen på det enkelte fritidspas.
6. Kassereren udfylder en refusions-anmodning (kontingent, aktivitet og evt. bemærkning) og trykker send.
7. Anmodningen kommer ind i WinKAS-systemet og bliver vist som en hændelse a la en bookinganmodning.
8. Ved klik på refusions-anmodningen har sagsbehandleren mulighed for at godkende eller afvise anmodningen.
Vi investerer et væsentligt antal konsulenttimer på import og konvertering af data, opsætning af tilskud og opsætning af portal efter jeres ønske. Vi holder statusmøder hver 14. dag gennem hele implementeringsperioden.
Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Uanset størrelsen på udfordringerne, er vi altid klar til at vejlede jer og finde hurtige og effektive løsninger, så I kan arbejde problemfrit i systemet. Vores supporttjeneste er uden ekstra omkostninger.