Få styr på det hele med Hændelseskartoteket!

haendelseskartotekSom administrator i en forening eller i en virksomhed, har du ofte mange opgaver, som hele tiden skal ajourføres.

Nu er det i øvrigt også blevet rigtig populært at kunne sælge sine produkter eller tilbyde arrangementer/medlemsskaber via internettet. Det er jo helt perfekt, når man tænker på hvor stort et marked man faktisk rammer.

Hos WinKAS har vi en række tillægsmoduler, som flere og flere benytter sig af:

  • Online Selvbetjeningssystem
  • Online Booking
  • Online Webshop

Da disse produkter er 100% integreret med WinKAS Pro, bliver alle data automatisk behandlet og klargjort til godkendelse, men administrator skal stadig væk rundt i hele systemet.

WinKAS Pro hændelseskartotek

Som noget helt nyt, præsenterer vi nu hændelseskartoteket i WinKAS Pro. Dette er ikke et tilkøbsmodul, men er en gratis del af WinKAS Pro fra og med version 4.05.

Hændelseskartoteket vil være en fast del af WinKAS Skrivebord, således at du og andre administratorer hurtigt og nemt kan overskue de mange forskellige hændelser fra nettet og hurtigt “springe” til de relevante dele af programmet.


Hændelseskartotek