Forside - Support
Vi står altid til rådighed for hjælp og support uanset, om du har akut eller moderat behov.
Vi har gjort det nemmere for dig ved at inddele supporten i forskellige fagområder og med link til hjælpeværktøjer, som ofte kan afhjælpe problemet. For teknisk support er du velkommen til udfylde formularen nedenfor og vi tager kontakt inden for ganske kort tid.
Vi har produceret mange instruktionsvideoer, som demonstrerer brugen af WinKAS Air og WinKAS Pro – og vi tilføjer hele tiden nye videoer
Vi har også en blog, hvor WinKAS-medarbejderne har adgang til at skrive indlæg til brugerne, når de finder på gode tips til brugen af WinKAS Air og WinKAS Pro.
Åbningstid: 24/7
Her i behov for hjælp til regnskabet så samarbejder vi med en række virksomheder, som er specialister i regnskab og foreningsarbejdet.
Her under kan i se de forskellige browsere vi understøtter til WinKAS Selvbetjeningssystem og WinKAS Air
Har du tegnet support abonnement, kan du også ringe til vores supportere og få øjeblikkelig hjælp til dit problem.
Åbningstid for telefon:
Man-tor: 8.30–15.30
Fre: 9.00–14.30
Har du brug for personlig undervisning eller systemopsætning, kan du lave en webkonsulentaftale og få individuel hjælp til løsning af din opgave.
Åbningstid: Efter aftale
Tlf.: 70 20 64 74
“Det er rart at blive behandlet som et menneske og ikke som et nummer”
Dansk Caravan Klub
WinKAS A/S har siden 1995 været et aktivt udviklingshus placeret i det jyske, hvorfra både udvikling og kundesupport stadig foregår.
WinKAS salgs – og konsulenttjenester fungerer som satellitfunktioner, fordelt i forskellige regioner i Danmark for at dække behovet for nærkontakt.
WinKAS A/S
Innovations Allé 3
7100 Vejle
CVR.: 34083584
WinKAS A/S
Silovej 8
9900 Frederikshavn
CVR.: 34083584
+45 70 20 64 74
© Copyright 2023