Forside
Løsninger
Foreninger
Kommuner
Organisationer
Referencer
Support
Nyhedsarkiv
Om WinKAS
Historie
Presse
Tilmelding driftsstatus
Kontakt Os
Login WinKAS Pro
Login WinKAS Air
Hent Teamviewer
Login WinKAS Pro
Login WinKAS Air
Hent Teamviewer
Forside
Løsninger
Foreninger
Kommuner
Organisationer
Referencer
Support
Nyhedsarkiv
Om WinKAS
Historie
Presse
Tilmelding driftsstatus
Kontakt Os
Forside
-
Nyheder
-
Servicepakke 01-2017
Servicepakke 01-2017
Generelt
Forbedring: Forbedret transaktionssystem implementeret.
Rettelse: Sletning af enkelt hændelse kunne slette alle.
Debitor / Medlem / Forening
Nyhed: DAWA: WinKAS medlems/debitor kartotek har fået implementeret muligheden for adressevask og auto-complete.
Forbedring: Historik på felter aktiveres nu også ved oprettelse.
Forbedring: Godkendelser af rettelser fra WinKAS selvbetjeningsystem vil nu automatisk påvirke “Sidst rettet” feltet.
Rettelse: Obligatorisk udfyldelse af listefelter fungerer ikke korrekt.
Rettelse: Notatlog sletning: Sletter altid første registrering.
Rettelse: Bedre håndtering af landekoder på SMS.
Rettelse: Tilføjet scrollbars på notatfelter.
Rettelse: Problemer med udlæsning af datofelter til excel.
Rettelse: Øget hastighed på mail afsendelse.
Rettelse: System fejl ved oprettelse af udsnit.
Rettelse: Søgning i kartoteket, blev søgning altid udført på første værdi.
Detail
Rettelse: Ekspedient statistik skjuler sidste linke på hver side.
Finans
Nyhed: Det er nu blevet muligt manuelt at tilknytte billed filer til bilag.
Rettelse: Posteringsguiden tager ikke højde for minus beløb.
Rettelse: Backspace virker ikke ved skift nummer kørsel.
Indkøbsordre
Rettelse: Oprettelse af indkøbsordre kunne give en system fejl.
Kommune løsning
Nyhed: Anmodningsskærmen er udvidet til at vise både afviste og godkendte anmodninger gennem tiden.
Nyhed: Mailfod på ressourcer: Uendeligt antal, samt håndtering af grafik.
Nyhed: Der vises nu en ugedag ved sletning af flere i kalenderen.
Nyhed: DMail til bookingansvarlige: Nyt “kommunikation” felttype – Mulighed for afsendelse af mail på gruppe/rolle niveau.
Nyhed: Beskrivelsespopup på anmodninger.
Nyhed: Håndtering af bookinggebyr på en ressource.
Nyhed: Pris håndtering på rekvisitter, samt afrening af disse.
Nyhed: Gruppe/Rolle begrænsning på ressource.
Nyhed: Booking på tværs af midnat/dage.
Nyhed: Enkelt booking er udvidet til at håndtere booking af flere ressourcer på et enkelt tidspunkt.
Nyhed: Afregningssystem: Udvidet som tabeloversigt. Mulighed for oprettelse og rettelse af datagrundlag.
Nyhed: Gruppe/Rolle begrænsning for åbningsprofil tider.
Nyhed: Opbygning af tillæg og rabat ordninger i perioder. Ordninger kan tilknyttes ressourcer.
Nyhed: Logsystem: WinKAS ressourcebooking system og tilskudssystem er nu underlagt et logsystem.
Nyhed: Det er nu blevet muligt manuelt at tilknytte billed filer til bilag.
Forbedring: Øget hastighed for beregningsfelter
Forbedring: Øget hastighed for ressource kalender.
Forbedring: Øget hastighed for kartoteket med ressourcer og lokationer.
Forbedring: Øget hastighed ved booking anmodninger.
Forbedring: Godkend sæsonansøgning kunne give konflikt med sig selv.
Rettelse: Nulstilling af tilskudsordning kunne provokere en system fejl..
Rettelse: Fejl ved åbning af bookinganmodning
Rettelse: Godkend sæsonansøgning kunne provokere en system fejl.
Lager / Varekartotek
Rettelse: Ændring af købspris skal slå igennem på lagerkladden.
Rettelse: Bedre håndtering af kostpriser ved indlæsning fra Cipherlab til optællingskladden.
Nemhandel
Forbedring: Det er nu muligt at tilknytte tekstlinier og linjerabatter til en nemhandel faktura.
Post PUV
Forbedring: Udvidet 2nd format med validering på fornavn og efternavn.
SmartFaktura
Rettelse: DB beregnes forkert i ordrekartoteket.
Rettelse: Faktura åbnes forkert fra kundekartoteket.
Rettelse: Problemer med håndtering af postering ved behandling af faktura.
Rettelse: Beløb forsvinder fra faktura oversigt ved detaljevisning.