Ofte stillede spørgsmål

Generelle oplysninger

Findes der genvejstaster i WinKAS Air?

Ja det gør der, du kan finde en liste med alle genvejstaster her

Medlemmer

Hvad er forskellen på et kontingent der er opsat som kontant eller abonnement?

Når et kontingent er opsat som kontant, bliver der ikke lavet nogle online transaktioner, Kontant betaling bruges primært som “Betaling ved døren” metoden.

Hvor abonnement benyttes til online-betalinger således at man trækker pengene fra sit medlem med det samme.

Kan man tilknytte træner/instruktør til medlemmer?

Ja, dette kan du gøre simpelt ved at redigere et medlem, og tilføje gruppe/rollen “T – Træner / Instruktør.”

Regnskab

Kan jeg importerer en kontoplan?

Nej, det er ikke muligt at importere en kontoplan som det ser ud nu.

Selvbetjening

Hvad skal der til for at jeg kan bruge selvbetjenings systemet for at modtage betalinger og registrerer kortoplysninger?

For at få dine tilmeldinger til at fungere på selvbetjeningen, skal du have en indløsnings-aftale med vores samarbejdspartner YourPay, Når denne er sat i værks, kan vi hjælpe med at opsætte betalingsmodulet via administrationen, således medlemmerne kan betale online ved tilmelding.

Hvordan fungerer selvbetjenings systemet i forhold til WinKAS AIR og sammen med?

WinKAS Air og selvbetjeningsdelen hænger sammen medlems- og kontingentmæssigt, Når du opretter kontingenter i WinKAS Air, vil de arbejde sammen med selvbejteningssystemet, og være tilgængelige på siden. Således kan du tilknytte kontingenter til Tilmelding og holdbooking.

Medlemmer kan både tilmeldes via WinKAS Air, eller tilmeldingsformularen på selvbetjeningssiden.

Selve selvbetjeningssystemet kan redigeres og ændres via ádministrationen, via møtrikken som findes under “Hjemmeside” fanen i WinKAS Air, her finder du mulighed for ændring af faver, design, billeder, header, footer mm.