Servicepakke 8-2015

Sommeren er over os, men det stopper os jo ikke fra at komme med masser af spændende opdateringer til jer alle:-) Vi har i dag frigivet servicepakke 8-2015, som vi håber I alle vil tage rigtig godt imod.

Beta-testere

Vi kan altid bruge ekstra folk, til at teste vores frigivelser. Vi tester altid internt, men erfaringen siger os, at de fleste uhensigtsmæssigheder findes i marken.
Vil du også være beta-tester, så skriv en mail til Johnny Svensson :-)

Servicepakke for udviklere

I forbindelse med en servicepakke vil der også blive udsendt en teknisk nyhedsmail til alle udviklere, som pt. er registreret og en del af vores ”Developer Network” og som arbejder med at lave forskellige typer af integrationer til WinKAS pro.
NB: Vi udsender også alle tekniske informationer via vores Twitter-konto.

Servicepakken indeholder:

Generelt

Profilhåndtering i bl.a. SmartMail rettet. Berører alle kartoteker af den gamle type.
Hændelser vises nu for alle med selvbetjeningssystem og ikke bookingmodul.
ESC-tast fungerer igen til annuller/luk vindue


Debitor

Kolonneoverskrifter tilrettet i kontingentoversigt.
Visningfejl i debitorhistorik rettet.
CVR validering tilrettet.
Udsnit med datoer blev ikke vist korrekt.


Detail

Der hoppes til rabatlinjen i bonlinjerne når der tilføjes ny rabat.
Bordplan huskes.


Finans

Det er nu muligt at vælge en art ved behandling af Nets filer.
Udskrift af FIkort fryser ikke længere.
Manglende debitornr. ved indlæsning af fil fra netbank.
Forbedret validering af nøgletal inden bogføring af posteringskladde.
“Debitornr.” vises nu i “Online betalinger”.
Budgettal vindue fungerer igen


Fitness

Timeout fejl ved lukning af login-terminal rettet.


Lager

Udskrift af produktlabel afbrydes nu hvis man annullerer indtastning af serienr
Primooptælling anvender igen korrekt kostpris.
Status ændringer for serievarer gennemregnes mere detaljeret.
Opdatering af Kreditornavn i varekartoteket sker igen.
Forespørgsel på globallager giver ikke længere en fejlbesked.
Flere filtre i lagerværdiliste


Licens og Adgang

Når man ikke anvender flere brugere ignoreres licensmoduler ikke længere
Det er ikke længere muligt at oprette flere brugere med samme ID.


Ressourcekalender

Forkert kreditering af annullerede – men ikke afregnede – bookinger.
Igen muligt at vælge en hel uge i ressourcekalenderen.
Valg af “Tilpas til skærm” udenm nogen aftaler giver ikke længere exception.
Ved udskrift af ressourcekalenderen frasorteres detaljer oplysninger.
Rettelse vedr. printervalg fra ressourcekalenderen.


Smart Faktura

E-mail og EAN for debitor vises på detaljer for ordre.
Overførsel fra arbejdskort gave undertrykte fejl ved beregning af tillæg og kombirabatter.
“Køb” funktioner automatiseret.
Ny linje uden varenr. viser både beløb og antal, samt beregner ved tilføjelse.
Fakturadato skifter igen til dags dato ved fakturering.