Servicepakke 01-2017

Generelt

  • Forbedring: Forbedret transaktionssystem implementeret.
  • Rettelse:   Sletning af enkelt hændelse kunne slette alle.


Debitor / Medlem / Forening

  • Nyhed:   DAWA: WinKAS medlems/debitor kartotek har fået implementeret muligheden for adressevask og auto-complete.
  • Forbedring:   Historik på felter aktiveres nu også ved oprettelse.
  • Forbedring:   Godkendelser af rettelser fra WinKAS selvbetjeningsystem vil nu automatisk påvirke “Sidst rettet” feltet.
  • Rettelse:    Obligatorisk udfyldelse af listefelter fungerer ikke korrekt.
  • Rettelse:    Notatlog sletning: Sletter altid første registrering.
  • Rettelse:    Bedre håndtering af landekoder på SMS.
  • Rettelse:    Tilføjet scrollbars på notatfelter.
  • Rettelse:    Problemer med udlæsning af datofelter til excel.
  • Rettelse:    Øget hastighed på mail afsendelse.
  • Rettelse:    System fejl ved oprettelse af udsnit.
  • Rettelse:    Søgning i kartoteket, blev søgning altid udført på første værdi.


Detail

  • Rettelse:    Ekspedient statistik skjuler sidste linke på hver side.


Finans

  • Nyhed:       Det er nu blevet muligt manuelt at tilknytte billed filer til bilag.
  • Rettelse:     Posteringsguiden tager ikke højde for minus beløb.
  • Rettelse:     Backspace virker ikke ved skift nummer kørsel.


Indkøbsordre

  • Rettelse:     Oprettelse af indkøbsordre kunne give en system fejl.


Kommune løsning

  • Nyhed:       Anmodningsskærmen er udvidet til at vise både afviste og godkendte anmodninger gennem tiden.
  • Nyhed:       Mailfod på ressourcer: Uendeligt antal, samt håndtering af grafik.
  • Nyhed:       Der vises nu en ugedag ved sletning af flere i kalenderen.
  • Nyhed:       DMail til bookingansvarlige: Nyt “kommunikation” felttype – Mulighed for afsendelse af mail på gruppe/rolle niveau.
  • Nyhed:       Beskrivelsespopup på anmodninger.
  • Nyhed:       Håndtering af bookinggebyr på en ressource.
  • Nyhed:       Pris håndtering på rekvisitter, samt afrening af disse.
  • Nyhed:       Gruppe/Rolle begrænsning på ressource.
  • Nyhed:       Booking på tværs af midnat/dage.
  • Nyhed:       Enkelt booking er udvidet til at håndtere booking af flere ressourcer på et enkelt tidspunkt.
  • Nyhed:       Afregningssystem: Udvidet som tabeloversigt. Mulighed for oprettelse og rettelse af datagrundlag.
  • Nyhed:       Gruppe/Rolle begrænsning for åbningsprofil tider.
  • Nyhed:       Opbygning af tillæg og rabat ordninger i perioder. Ordninger kan tilknyttes ressourcer.
  • Nyhed:       Logsystem: WinKAS ressourcebooking system og tilskudssystem er nu underlagt et logsystem.
  • Nyhed:       Det er nu blevet muligt manuelt at tilknytte billed filer til bilag.
  • Forbedring:   Øget hastighed for beregningsfelter
  • Forbedring:   Øget hastighed for ressource kalender.
  • Forbedring:   Øget hastighed for kartoteket med ressourcer og lokationer.
  • Forbedring:   Øget hastighed ved booking anmodninger.
  • Forbedring:   Godkend sæsonansøgning kunne give konflikt med sig selv.
  • Rettelse:     Nulstilling af tilskudsordning kunne provokere en system fejl..
  • Rettelse:     Fejl ved åbning af bookinganmodning
  • Rettelse:     Godkend sæsonansøgning kunne provokere en system fejl.


Lager / Varekartotek

  • Rettelse:     Ændring af købspris skal slå igennem på lagerkladden.
  • Rettelse:     Bedre håndtering af kostpriser ved indlæsning fra Cipherlab til optællingskladden.


Nemhandel

  • Forbedring:   Det er nu muligt at tilknytte tekstlinier og linjerabatter til en nemhandel faktura.


Post PUV

  • Forbedring:   Udvidet 2nd format med validering på fornavn og efternavn.


SmartFaktura

  • Rettelse:     DB beregnes forkert i ordrekartoteket.
  • Rettelse:     Faktura åbnes forkert fra kundekartoteket.
  • Rettelse:     Problemer med håndtering af postering ved behandling af faktura.
  • Rettelse:     Beløb forsvinder fra faktura oversigt ved detaljevisning.