Bookingsystem

Hos WinKAS hjælper vi foreninger, organisationer og kommuner med at administrere bookning af lokaler, haller, samt oprettelse af diverse arrangementer og hold.

I WinKAS Air kan du oprette arrangementer og hold, og booke haller og lokaler som jeres medlemmer kan tilmelde sig online. Du definerer selv dit arrangement. F.eks. hvor mange er der plads til – skal der være venteliste osv.

Er arrangementet/hold omfattet af betaling, kan du sætte pris og omsætningskonto på, så betalingen automatisk overføres til posterings-kladden, og dermed klar til bogføring. (For at kunne modtage betaling, skal der være oprettet en online betalingsaftale).

Når et medlem tilmelder sig, bliver der automatisk sendt en mail til tilmeldte medlem og administrator.

Administrator kan hele tiden følge med i hvor mange tilmeldte der er, samt hvor mange der er på venteliste. Du kan ligeledes få en oversigt over, hvilke haller og lokaler der er booket.

Hvis en kommune eller en forening skal have overblikket over en lang række lokale- og aktivitetsbookinger kan WinKAS håndtere booking i både skoler, haller, administrative bygninger, rekreative områder og meget mere. Systemet kan også håndtere faciliteter som sæsonbookinger med udskrift af fakturaer – som evt. kan integreres med kommunens faktureringssystem.

Du kan læse meget mere om WinKAS Air og systemets øvrige funktioner her: http://winkas.dk/brancheloesninger/foreningsradministrator/

Hvis du er ansvarlig for lokalebooking i en kommune, kan du se, hvordan en ansøgning om lokalebooking foretages, ved at klikke på følgende link:
http://winkas.dk/hjaelpevideoer/

WinKAS Air løsningen har desuden et bred vifte af andre funktioner end lokalebooking funktion, så som medlemsstyrring, integration til økonomisystemet, foreningsregnskab og meget mere. Det kan du læse mere om her: http://winkas.dk/brancheloesninger/foreningsradministrator/